Toimitus- maksu- ja peruutusehdot
T:mi Katja Lummesaari 3341704-8 myy palveluita yrityksille sekä yli 18-vuotiaille yksityishenkilöille. Pidätämme oikeuden toimitus- maksu- ja peruutusehtojen muutokseen. Kaikki tuotteet sisältävät arvolisäveron.
Yhteystiedot
Tilaaminen ja ajanvaraus
Tilaaminen ja ajanvaraus tapahtuu nettisivuilla olevan Vellon ajanvarauksen kautta. Tilaus maksetaan aina suoraan ajanvarauksen yhteydessä debit- tai creditkortilla. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt aina toimitusehdot- ja aikataulun sekä olemassa olevan tuotteen hinnan.
Tilauksen yhteydessä asiakkaan on annettava syntymäaikatiedot, toimiva sähköpostiosoite, johon lähetetään varausvahvistus tilaamastasi palvelusta sekä muut pyydettävät tiedot. Katja Lummesaari ei koskaan pyydä henkilötunnuksen loppuosaa.
Palautukset ja peruutukset
Koska kaikki verkkokaupan tulkinnat ovat aineettomia tilaustöitä, ei niillä ole peruutus- eikä palautusoikeutta.
Jos kuitenkin sairastut tai sinulle tulee ylitsepääsemätön este varatun ajan tulkintaan tai muuhun palveluun, ole yhteydessä viimeistään 24 tuntia ENNEN varattua aikaa sähköpostitse: katja@katjalummesaari.fi, jolloin voimme muuttaa tulkinnan ajankohtaa. Ajoista, joista ilmoitus on tullut alle 24 tuntia ennen sovittua ajankohtaa, peritään hinnaston mukainen hinta kokonaisuudessaan.
Kurssien, workshoppien, erilaisten iltojen ja tapahtumien ilmoittautumiset ovat aina sitovia. Maksupalautetaan ainoastaan ENNAKKOON esitettyä lääkärintodistusta vastaan. Peruutus tulee tehdä ennen kurssin alkua, peruutuksista peritään erikseen tuotteessa ilmoitetut toimistokulut.
Jos Katja Lummesaari peruu tulkinnan, kurssin, workshopin, tapahtuman tms. palautetaan maksu aina kokonaisuudessaan tilaajalle, jos ei ole mahdollista sopia uutta ajankohtaa jollekin seuraavista palveluista.
Oikeelliset tiedot
Asiakas on AINA itse vastuussa antamistaan tiedoista.
Asiakkaalla on itse vastuu antaa oikeelliset tiedot ajanvarausta tehdessä. Mikäli asiakas ilmoittaa väärät tiedot, jonka vuoksi astrologinen tulkinta tai muu tilattu palvelu ei onnistu, on asiakas tästä itse vastuussa. Uutta tulkintaa tai hyvitystä ei tässä tapauksessa saa.
Jos asiakas huomaa, että toimitetut tiedot ovat joltakin osin virheellisiä, asiakkaan tulee ilmoittaa virheestään heti sen huomattua myyjälle. Jos virhe on sattunut myyjän päässä, myyjällä on oikeus ensisijaisesti korjata virhe tai toimittaa uusi tuote.